No se que fer
Hola, tinc un problema amb la meva millor amiga, té una crisi d'ansietat diagnosticada, esta fen teràpies, etc. Però segueix malament i no se que fer perque ella aparenta estar be pero la conec i no o està. Per favor ajuda, vull animar-la, pasar tardes com abans estar sempre com estavem, pero vull que torni a ser com abans, te molts problemes com que un noi lio vol pero ella a ell no i cada vegada doncs els dos n'estan pitjor, i es algo exagerat despres amb sa familia i bueno es un cúmul. Necessito consells. Mersi
InterPersonal

Hola!. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Està bé, molt bé, que et preocupis per aquesta teva amiga. Això diu molt de tu!. Pensa quan una persona passa per aquestes situacions especialment difícils, el suport de la gent que l'envolta és molt important. Però també deixa'm dir-te que tot ha de fer el seu procés, que no es tracta d'un dia per l'altra que desapareix i tot torna a ser com abans. Segurament la teva amiga necessita fer tot aquest procés, i cadascú requereix el seu temps. Crec que no pots fer massa més del què estàs fent: escoltar-la quan té ganes de parlar, fer-li companyia, entendre-la sense jutjar-la, animar-la a fer coses que la puguin distreure del què li passa, respectar-la quan no en tingui ganes, etc. Estic segura que se'n sortirà, i més si ja està rebent ajuda psicològica o altres teràpies.
Espero haver-te ajudat. Gràcies per la teva confiança.
www.interpersonal.cat