Perquè no me'l puc treure del cap'
hola, no se per on començar ... desde fa 4 anys , quan vaig entrar a la nova escola em va començar a agradar un nen i desde aleshores vam començar a parlar pel whatsapp , a veuren's a l ' escola a quedar ... però ja fa 1 any i mig que no se per quin motiu no em parla , no em mira , no m'escriu missatges ... jo estava acostumada a que cada dematí quan em llevaba tenia un missatge d 'ell que m'alegrava el dia però ara desde fa més d'un any estic molt deprimida, contesto a casa , pateixo autolesió... crec que tot això també es degut a que de petita em feien bulling,però he intentat treure'me'l del cap però no puc , necessito ajuda :( gràcies.
InterPersonal

Hola claudia!
Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal
Docns que aqeusta situació canvii depènd e tu i de que hi diguis prou, tan al noi com al bullying!
Parla abm els professors i que aturin aquesta situació a l'aula. També amb els apres.
El noi, doncs mira, sap greu, però ja fa molt temps que va marxar i cal noves oportuntiats. Les llagrimes i els records ja no existeixen. Aquest noi no tornarà i no epr això t'has d'amargar la vida. Sigues feliç i comença a demanar ajuda, a fer coses que t'agradin i a disfrutar! Abandona la disfressa de tristesa que portes a sobre i posa't més colors!
Endavant!