JA NO PUC MÉS
Hola, sóc una noia de 16 anys acabats de fer, i diguem que estic passant per una situació que no entenc perquè em té que passar a mi. No sóc pas mala persona pero bueno hos ho explico per si em podieu donar algún consell raonable. Gracies.
Tot ha comensat quan a l'escola una sèrie de gent em maltracten psicològicament insultant-me i deixant-me en ridícol davant de totala classe, ja que elles són moltes, i jo només tinc una amiga que m'ajuda, pero és molt tímida. després també influèix que el noi que fins ara m'agradaba, només m'ha estat utilitzant per tocar-me fins que he dit prou, tot hi que no em consola. A sobre, la situació a casa no millora, els meus pares es volen separar, m'ho han dit avui a mi i a la meva germana petita, cada dia es discutèixen, el meu pare a la meva mare, i la meva mare no treballa i no pot fer- hi res tampoc, fins ara, que ell a decidit separar-se i anar a males. Jo per tant no ser que és el millor hi em sento perduda i SOLA. Però a l'hora em fa molt de mal. Per més mala sort ancara, ahir a la nit es veu que també van ingrasar a l'hospital al meu avi, que s'està morint, que no li queda més d'un mes... Per acabar-ho tinc una autoestima pels terres i la veritat jo ja no ser que fer, he baixat amb notes i l'interès per tot l'he perdut, no vull sortir de casa , per estar sola, però a l'hora si m'hi quedo estàn els meus pares discutin, i em passo les nits plorant. no se què fer ajudeume sisplau, en alguna cosa que podria fer, pero és que estic bloquejada.
Perdoneu les faltes. Gràcies.
InterPersonal

Hola Aura!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Buff! T'entenc, estàs passant per una temporada dificil! Masses coses de cop! És dur tot el qeu t'està passant. És natural que estiguis trista!!
Escolta, necessites algu amb qui compartir totes les bales aquestes que et van arribant. No pots parar tu sola totes les bales! Necessites parlar amb algu. Necessites un adult queet recolzi i t'orienti. arla amb l'adult amb uqi me´s confiança tinguis. Un familiar, un professor...etc. Un rpofessor aniria molt bé pel tema de l'escola. per posar-hi fre!!! i aixi la gent també et podrà comrpendre una mcia pel que estàs passant!
Tu no ets culpable de res, sinó que estan passant canvis i situacions molt complcicades a la teva vida i a vegades, venen de cop!!! És injust, però la vida és aixi d'injusta a vegades!!
Busca algu amb qui fer equip i veuràs que a poc a poc pots anar entomant millor la situació! tots necessitem algu en aquests moments, no només tu! La gent et donarà un cop de mà a la que t'hi acostis!
una abraçada, bonica!!
Eli Aulet