Estic farta ja de tot això.
Hola! Primer dir-vos que moltes gràcies per donar consells als adolescents de tot Catalunya.
Us escric perquè m'agradaria que em donessiu consell. Des de fa uns quants anys, fa 4 concretament, em faig molt amb una nena, jo la considero la meva millor amiga, però ella ja es millor amiga amb una altra nena, el problema no és aquest, el problema és que des de que es fa amb aquesta nena ha canviat molt, només vol ser el centre d'atenció, només vol quedar amb ella, sempre que quedem la seva amiga te que venir i saps a mi em cansa, no sé que dir-li ni res, mai em demana per quedar, si algun dia quedem li he agut de demanar jo, tothom sap que aquesta nena no li està fent bé en ella, però ella segueix sense fer-hi res, es que ni se n'adona. El que em molesta més és que s'ha tornat com la seva millor amiga, no te personalitat ja, és una copia barata d'una tia que no val la pena conèixer...
Fa dies que estic pensant dir-li alguna cosa, però el problema és que a mi em costa molt dir les coses clares i no se com fer-ho....
M'agradaria molt que ho responguesiu el més aviat possible. Moltissimes gràcies
InterPersonal

Hola lovely!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòlgoa d'Interpersonal.
Doncs estaria bé que puguéssiu ser 3 enlloc de dues. Sumar gent a la vida sempre és important. De totes maneres, si a tu no et cai bé l'altra nena, trobo molt natural que no vulguis formar part d'aquesta amistat.
Entenc que estàs molt dececionada amb la teva amiga. Tens el dret a dir-li com et sents i que la trobes a faltar, Però no tens el dret a dir-li què ha de fer, com a molt un m'agradaria que tornéssim a compartir el que teniem.
Ella s'ha de donar compte d'on i amb qui va, ella és la resposable de la seva vida. I si, fa molta rabia que et deixin així!!! Però anar-li al darrera no et farà bé. Deixa que els coses es posin a lloc per elles mateixes i s'adoni dels seus errors.
Suma gent a la teva vida per altres bandes, enriqueix-te de nous grups!
Ànims!
Eli Aulet www.interpersonal.cat