NOI
Hola, tinc 14 anys i crec que estic enamorada.
Una vegada per l'antic xat d'adolescents vaig coneixer un noi i ens vam donar el wats, no vam parlar molt llavors, però aquest estiu (juliol) em va tornar a obrir i vam començar a parlar molt. Jo li vaig començar a agradar i ell a mi, ell és d'un altre poble força lluny. Em tingut unes quantes baralles, però sempre ho hem arreglat.
El cas és que, encara no em quedat mai, encara que ho anavem a fer moltes vegades. i ell va estar distant, jo vaig començar a parlar amb un altre i el vaig deixar per l'altre (erem com novios), es va enfadar moltíssim i jo li havia passat unes fotos intimes abans, em va amenaçar de que les passaria, vaig haver de demanarli a la meva germana i ell em va dir que les havia esborrat. Al dia següent em va obrir dient: '' dime algo, solo quiero hablar contigo''. li vaig dir q desearia no haver escollit a l'altre i que ja era tard i vam acabar discutint.
Nose que fer, el vull perdonar però em semble que el que m'ha fet és massas, a més la meva germana i les meves amigues em m'ataràn. però l'estimo...
InterPersonal

Hola esther26!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòlgoa d'Interpersonal.
Doncs sembla que ell ha mostrat una actitud molt possessiva capa tu. Tu tens dreta deixar o començar una relació quan vulguis. Sumat a que era dificil veure'us, entenc que busquéssis relacions més simples.
Ell no va fer gens bé l'amenaça. Les amenaces de difondre les fotos és una cosa molt perillosa!! Ja ho saps! Per tant, no hi tornis mai més!! Per fer això s'had e tenir molta i molta confiança amb l'altre i tenir unes relacions molt adultes i madures. per tant, cal experiència i anys per compartir intimitat fins aquest punt, i sobretot conèixer molt bé a l'altre!
Crec que ell no t'està cuidant lo suficient,no? Ell s'hauria d'esforçar a cuidar-te millor i sembla que les coses no van per aquí...Deixa-li uns dies i a poc a poc acceptarà que s'ha acabat. De mentre, et sugggereixo que no t'hi posis en contacte. Distancia i temps són la millor solució! Ja saps que si passa alguna cosa amb els fotos hauras de demanar ajuda a un adult!
Endavant!
ELi Aulet www.interpersonal.cat