Em sembla que estorbo als meus pares...
Hola!
No tinc molts ànims per seguir així, la veritat, per això us escric. Fa uns quants dies que noto que els meus pares m'haguessin com apartat, i haguessin sigut exclusius per a me germana. He tret deus als examens i similars, però la seva resposta era: Felicitats, però sense mirar-me. Avui hem anat a un centre comercial per als regals de Nadal, i jo, bàsicament m'he destroçat aquest primer trimestre, com a per a tenir una mínima cosa, però tot el que m'agrada li veuen pegues, un ordinador, per què el vols?, un moto de cross, com la portaràs?, un drone, no pot ser perquè l'has de volar en camps especialitzats sinó vols que et posin una multa de 300 euros.... En canvi m'he germana, una impresora 3d, i ha suspès els últims 4 examens i té 9 anys.
Ara estic destrossat i em sento amb unes ganes d'explotar inimaginables, no sé que fer, la veritat, si parlo amb els meus pares la resposta serà No,, com vols que t'haguem apartat?. No sé que fer, jaa ni els meus mèrits serveixen, volen fer coses que a mi no m'agraden gens, i a sobre, per fotre'm. I és així, per fotre'm, a mi que merda m'importa el Circ de Solei?
Bé espero que em pogeu ajudar amb això, perquè cada vegada m'estic tancant més en banda, i al final, un dia, deixaé de respirar.
Bye!
InterPersonal

Hola byViCtOr!
Doncs entenc que estiguis fotut si veus les coses d'aquesta manera!
És molt i molt important que tinguis una conversa amb els teus pares. Diga'ls-hi des de la preocupació. Digues que et sents apartat i que no saps què més fer. Parla'l-s'hi del que necessites. Si necessites una sortida tu amb ells i prou, una estona amb el pare o amb la mare a soles.
Sigues clar i fes aquest pas! Et sentarà bé explicar tot el que tens al cap sobre com et sents a casa!
Potser primer els hi sorprendrà, però si et veuen amb un posat serios i preocupat t'escoltaran.
Endavant!
ELi Aulet www.interpersonal.cat