Em sento una amargada..
Hola, soc una noia de 18 anys. Totes les meves amigues surten de festa i ami no m'apateix nose perquè suposo que es perque no vull que em dixin sola perquè sempre fan el que volen elles i sempre van en nois i jo no em vull queda sola i em diuen amargada em passo tots els fins de setmana a casa sola i cada vegada em sento mes amargada que puc fer?
InterPersonal

Hola Mire!
Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs és cert que surtir de festa no a tothom li agrada. Jo et suggereixo que pots planificar activitats diferents, també. Aprofita per fer experiments provant diferents plans. Apunta't a activitats o excursions del teu poble. Fes activitats noves on puguis conèixer nova gent...etc
Per altra banda, parlar amb elles i diga'l-s'hi com et sents i la idea que a tu t'agradaria que surtir tmabé impliques ballar entre vosaltres i assar-ho bé. A més de lligar, es clar. SI tu no vols no tens perquè lligar, encara que és divertit ( a vegades va bé i a vegades no, però bueno, de tot s'aprèn i sempre passen coses divertides!!).
Més que que et diguin amargada, el que t'ha d'importar és fer-te una vida divertida i satisfeta per tu amteixa sigui sortint o amb altres lans!
Endavant!
Eli Aulet www.interpersonal.cat