PROBLEMES AMOROSOS AB! 1
Fa un any i una mica més que vaig conèixer a un noi que fa 2n de Bat ara i jo faig 4rt Eso. Em va buscar ell a través de les meves amigues i un dia vam quedar i ens vam liar. Parlavem per el whats, quedavem ens liavem i jasta. Ell s'ha liat amb moltes paies, tothom diu que és un puton ja que es lia amb la paia i després ja passa de parlar amb ella, és el típic guapo que es lia amb totes... Molts amics i amigues m'han dit que ell no fa les coses que fa amb mi amb cap més paia, a coses em refereixo a quedar, liar-nos, parlar-me.. Jo no m'he deixat fer res per ell perquè ja que sóc verge, m'agradaria perdre-la amb ell però en una relació, no están de lio. Ell m'ha dit una o dues vegades que pensa en demanar-me sortir, cosa que no fa amb CAP paia més però que em veu inmadura per estar en una relació i que ni a ell ni ami ens veu sortint amb algu. És una excusa? Es que si fos una excusa no tindria perque dirme que s'esta pensant en demanar-me sortir.. Em va dir que esperessim un temps i que ja veuriem que passava. Això que deu voler dir? L'he d'esperar? Jo em lio amb altres però l'estimo a ell i ell ho sap.. Estic MOLT CONFOSA AJUDA!
InterPersonal

Hola AB!
Sóc l'ELi AUlet. sicòlgoa d'Interpersonal.
Bé, doncs podrien passar moltes coses...és cert que hi ha coses que no son molt clares, i que ell també té certa por o que tampoc es veu tan madur com er deixar la seva vida "de flor en flor" i imlicar-se en una relaicó.
Et recomanem que prenguis decisions a través del que veus i no del que et diu! i si et fa estar massa més temps confosa li hauras de plantar cara i dir què vol! Llavors si ell no ho té clar, serà clar que tampoc es tan madur com t'intenta demostrar i que potser valdrà la pena passar pàgina!
Edavant!
Eli Aulet www.interpersonal.cat