Tinc dubtes
hola tinc 15 anys i no se si sóc gai i per això he fet el vostre test de Tindries una aventura amb algú del teu sexe? i m'ha sortit És possible que visquis una aventura amb una persona del teu mateix sexe. Mai t'hi has sentit clarament atret/a o potser no n'has estat conscient, però hi ha alguna cosa a dins teu que té moltíssima curiositat per aquest tema. El nostre consell és que ho provis i així podràs contestar-te aquesta pregunta tu sol/a. Això sí, és important que ho provis amb algú que et desperti alguna cosa perquè si no, no arribaràs enlloc. Si ara mateix no et veus en cor, no pateixis, potser no és el teu moment, ja t'arribarà la persona! i l'únic noi que potser m'atrau és el meu millor amic. Què puc fer????? tinc un gran problema?????
InterPersonal

Hola augustus!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs no, no tens cap gran problema! Sigues només una mica prudent i vés observant per on van els tiros. No has de rpendre decisions ja, vés observant què sents. Experimenta conèixer més gent i vés fluint veient què sents.
Si és el teu millor amica i la situaicó és forçada és delicat peruqè t'hauràs d'exposar a conseqüències per les que potser no estàs preparat, o si...però això depèn de tu!
Jo et recomanaria que amb aquests temes la resposta arriba tard o d'hora i arriba per ella mateixa mentre anem vivint al vida i ens van passant coses!! PASSARAN!
Eli Aulet www.interperosnal.cat