VA MOLT EN SERIO, NECESITO AJUDA URGENT, CONTESTEU SIUSPLAU...( MARIA I DROGUES...)
Hola, és la quarta consulta que faig, i en cap de les tres no he tingut resposta, estic molt desesperada, i necessito ajuda perquè no en puc parlar amb ningú.
En les anteriors consultes un explicava que la meva millor amiga, per dir-ho d'alguna manera perquè ara s'ha apartat de mi, dons va començar a fumar marihuana. Al principi no hi vaig fer cas, ja que bueno al nostre cole en fuma bastanta gent, i vaig pensar que era com una espècie d'etapa, jaque ha passat un molt mal any. Us explicarè:
a l'abril va començar a deixar de menjar, i va arribar a pesar cap a 39 kg, en aquest tema no hi entraré gaire, ja que està en tractament i ho comença a tenir mig superat. Però ara, que ha començat el cole, he vist que ha canviat moltisiiiim de caracter, l'any passat, ja es feia amb una noia aixi tot xunga, però aquest any es fan molt més. M'en vaig enterar fa com 2 mesos que totes dues van començar a fumar maria i tal, a quasi ningu li entrava al cap, ja que les dos són de super bona familia, la meva millor amiga, ha viscut sempre molt be, ho ha tingu sempre tot, i tampoc es la vida complicada que ha tngut. A cole, TENIA fama de pija, ara ja no, a mi em dóna la impressió que ha començat a fumar perquè mai havia aguntat que li diguessin que era una pija. Tambè m'ha arribat informació que ha probat la coca...
Necessito ajuda, no se com fer-ho, ella s'ha aprtat de mi, quasi no em parla mai, i a nosaltres (al grup que sempre haviem anat amb ella) que som gent normal ni popus ni res, en mira molt malamen, puc reconeixer que en tema de l'anorèxia pude no l'hem ajudat gaire, pero tampoc sabiem ben be que dirli. Ella ara es fa amb gent popu, te bastant tios al redere, i m'han dit que es va liar amb el meu ex, i sap que jo encara estic colada per ell; ell és un tio guapo, popu i tampoc se ben be què feia amb mi, però no me'ntra al cap que hagi tingut cullons de fer-me aixo, ja que aquesta no és la nena amb la que jo em feia. Enfi que jo la vull ajudar, pero no m'aguanta. Què puc fer?
Moltes gràcies per tot el que feu per nosaltres.
InterPersonal

Hola mikelera_SEMPRE!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Suoso qeu ara ja t'hem respòs. A vegades no podem anar al dia tot i que ens encantaria, però sou molts i anem tan ràpid com podem.
DOcns entecn qeu estiguis molesta pels canvis de la teva amiga.
Entenc qeu la vulguis ajudar, però has de pensar si ara ella vol aquesta ajuda. A vegades, en aquesta situacions el més sa és acceptar el que hi ha ara. No posar-hi resistència i deixar que els coses es posin a lloc per elles mateixes, amb una mica de paciència aniràs veient què toca fer!
Potser toca parar d'insistir i centrar-te en les altres amigues! Si et troba a faltar tornarà!
Endavant!