Crec que m'he enamorat d'un "lio" d'una nit...
Hola, tinc 15 anys i necessito ajuda. Tot va començar una nit que vaig sortir de festa, vaig conèixer a un noi, vam estar parlant una estona i ens vam acabar "liant" (la meva primera vegada). La qüestió és què d'això ja fa uns dos mesos i no puc parar de pensar en ell. Crec que estic enamorada però, és possible enamorar-se d'una persona que només coneixes d'una nit? Si us plau ajudeu-me no sé què fer, quan l'inento parlar per whatsapp no mostra gaire interès, però és que em te boja i m'agradaria poder dir-li alguna cosa. Creieu què puc fer alguna cosa per reconquistar-lo? o si no, com puc oblidar-lo?
InterPersonal

HolaPaula!
Sócl'ELi Aulet.Psicòloga d'Interpersonal.
Docns si que existeix l'enamorament a primera vista. Però és cert queavegadesens confonemperquè hem vioscut coses molt intenses i al cap d'un temps veiem que no n'hi havia per tant. No ho sabem ara,oi?
Doncs si vols pots sincerar-te, però si veus que ell no mostra atenció potser serà qüestió d'obrir els ulls i veure la realitat tal qual és. Potser veu tenir una estona molt bonica però ara el noi no es vol implicar en res més. I si, fa rabia, però els lios tenen això , que no tenen cap concracta i normalment no se'n parla abans , er això falla la implicació.
Si veus que ell passa, doncs oblidar-lo hi estaràs uns dies, però si t'ho poses fàcil o faras molt ràpid. A més, com que ell no mostra gaire interès,com diues , és fàcil de que t'hi enfadis i llavors la rabia ens ajuda a fer un cop de puny sobre la taula i seguir endavant!!!
No t'aturis! hi ha molt er descubrir!
Eli AUlet www.interpersonal.cat