JA NO SÉ QUE FER
hOLA. Bueno, ja fa força mesos que ho passo malament, ploro sense motiu, em fa molt mal l'estòmac i he perdut la gana, hi ha vegades que em costa respirar i normalment no dormo i si dormo tinc malsons. cada vegada em passa més i no sé que fer, els meus pares només saben que he perdut la gana. el pes segueix sent el mateix, jo em sento bé amb el meu cos i m'agrada com estic, però la gana l'he perdut i si tinc ganes de menjar alguna cosa és xocolata que em va molt bé per calmar-me quan em ve la plorera. Em fa por parlar-ne. Aquest simptomes no em passen en un motiu concret, casi sempre.
NO SÉ QUE FER!
InterPersonal

Hola xxxt1!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs el que exliques es refereix a que hi ha alguna cosa que et preocua o algun tema que no saps com solucionar. I viure-.ho sol és el que et fa que tot sigui més complicat.
Entenc que et faci vergonya, però el que et passa ens passa a tots. Males èpoques, moiments que no sabem o no podem resoldre alguna cosa..etc.
No t'avergonyeixis de les teves pors o malestars . Tenir-ne és el més humà del món!!! Veuràs que a la que demanis un cop demà el malestar t'alleugera.
Pots intentar escriure primer una estona cada dia com estàs, erò és molt important que a poc a oc vagis buscant a algu de confiança amb qui parlar!! Veuràs com funciona i descobriras que tots tenim les nostres coses i que no som tant bitxos raros!
Endavant
ELi AUlet www.interpersonal.cat