Necessito consell, no m'havia passat mai. Bisexual?
Hola, bona tarda.
Primerament, espero que em repongueu aviat, estic molt confosa.
Us explico: sempre m'han agradat els nois, mai m'ha agradat cap noia i sempre m'he sentit molt atreta per nois. Aquesta darrera setmana, he començat a parlar força amb un noia de classe, fins ara parlavem a vegades i ens portavem bé, però cada vegada parlem més i fem a tipica broma de com si fóssim amants (amb altres amigues ho fem, ens diem carinyo i això però, no té res a veure eh! És una broma entre dues amigues meves i ara ho fem totes :P). Llavors, no sé perquè però començo a dubtar sobre si realment sóc hetero o si sóc bisexual. Estic sentint coses per ella, coses que abans només sentia per nois. No és que m'agradi bojament, simlement "em fa tilin".
M'agradaria saber si això és normal de l'edat o no. No m'havia passat mai amb cap altre noia, potser si sóc bisexual? Només vull saber que sóc, estic molt perduda amb tot ara mateix.
Moltíssimes gràcies,
Anònima
InterPersonal

Hola beeettyy!
Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs la tevaorientació per nois, noies o els dos,l'aniràs descobrint durant aquesta època de conèixer gent nova i noves experiències. Són respostes que un va trobant pel camí segons el qeu es va trobant. També és cert que una cosa és fer-tetilin i l'altra definir-te com a biusexual. Pot ser que només et faci tilin i novagi a més,o sí.
Amés, també arreld el joc que jugueu segurament heu despertat curiositats i ganes de jugar i podria ser que el cúmul de sensacions t'hagin portat a sentir alguna cosa més.
Vés vivint el que aaregui erdavant, cuidan-te, observant i experimentant poc a poc el que a tu et vingui de gust i sentis que vols, respectan-te a tu i als altres. És una cosa a viure no a pensar.
Sort!
ELi Aulet www.interpersonal.cat