amor impossible?
Bones!
Fa temps que estic ficada en un embolic el qual és molt complicat des del meu punt de vista sortir-ne.
Fa un any i sis mesos vaig conèixer a un noi del meu poble. Ell és sis anys més gran que jo i té nòvia (és d'un altre) des de fa cinc-sis anystot i que no es veuen gairebé mai; ara per exemple porten dues setmanes sense veure's quan amb mi el noi s'ha vist com 4-5 vegades ja que jo estudio a BArcelona i ell es al poble per tant només ens veiem el cap de setmana.
Jo n'estic més penjada que un fuet. Tothom em diu que l'haig de fer triar o deixar-lo. I jo és que entenc a aquestes persones que m'ho diuen i en soc totalment conscient del que estic fent ja que no estem junts oficialment però es pot dir que tot el poble ho sap i els amics. Sé que no està bé tot això però des de dintre veig que si el faig triar probablement triarà a la seva primera nòvia perquè si amb tant temps no l'ha deixat és per alguna cosa i per por a perdre'l no ho faig. Però per altre banda si l'ha estat enganyant durant tant temps i d'aquesta manera ja que la meva relació amb ell ha anat evolucionant molt, quedem per sopar, berenar, anar a comprar algunes coses... i és que jo veig que l'haig de deixar però com que hi posa de la seva part encara em confon més ja que si realment tingués clar que vol estar amb l'altre noia no li estaria fent tot això ja que està arriscant molt la seva relació cada vegada que va amb mi perquè ens podria veure qualsevol.
Un parell de vegades jo li he dit prou però al cap de un mes o aixi hem tornat a veure'ns i a quedar, ja que en el fons tots dos ho volem però ell mi ha deixat la nòvia (jo tampoc li he dit mai directament que triés)
Per altre banda, penso que potser està amb mi per pena ja que li sap greu dir-me prou i per això tampoc no deixa l'altre però precisament perquè és ell qui moltes vegades proposa de fer coses, veig que amb mi per pena no hi està i també perquè no estas tant de temps amb algú per pena amb un any i mig, tens temps per conèixer a una persona i saber que no està amb tu per pena (per la manera com parla, actua, pensa... quan està amb mi). Aleshores potser penso que està aguantant a l'altre per pena perquè se l'aprecia i no li vol fer mal. És com un peix que es mossega la cua.
Ara bé, és possible que ell estigui estimant a les dues alhora o enamorat de les dues alhora? A mi em fa por que bàsicament per comoditat de la situació (ja tota la família la coneix i tal) i per edat doncs trii a l'altre noia.
I per altre banda, què creieu que haig de fer jo?
Moltes gràcies!!
InterPersonal

Hola marieta!
Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs entenc que estiguis confosa, certament la situació et pot fer ballar el cap, però anem a reflexionar una mica.
És cert que li agrades. D'això no hi ha dubte. Però es clar que en agradar no n'hi ha prou per portar una relació , hi ha d'haver les ganes i intenció de fer un equip i de que hi hagi confiança. I això és el que falta en alguns nivells! Tens molts interrogants:per què no deixa a la nòvia? li agradem les dues? em diu tota la veritat? és un calçasses?
Si,i a tu no et molesta que després de tan temps encarahi hagin aquests interrogants? Has provat moltes coses per intentar solucionar l'enreno, però sembla que res no ha acabat de funcionar. Podria ser que ell pensi que et té molt segura?
És natural que estiguis molesta per aquesta situació, i a méssembla que costarà de posar-hi punt i final si tu no et plantes de manera molt ferma davant d'ell i, o ho acabes directament o li demanes que et confii què et passa i mireu de trobar-hi una solució junts! Sinó crec que tocarà plantejar-te deixar aquesta relació. Se que no t'agrada però estàs perdent molt de temps i energia amb aquest enrenou.
Sembla que heu arribat a una solució que no va endavant ni endarrera, està estancada!! i això ho heu de tallar! Tens el risc de que s'allargui i s'allargui i no et porti més conseqüències que les d'haver perdut el temps.
Endavant,valenta!
ELi Aulet www.interpersonal.cat