Estic perdent a la meva millor amiga per un tio
Tinc un problema greu i bastant absurd pero s'ha d'acavar d'aguna forma. El cas es que la meva millor amiga em va presentar al seu millor amic i ens vam caure be. Despres d'aquell dia no vam parlar (ell i jo). Unes quantes setmanes despres em va obrir per whatsapp el novio de la meva millor amiga amb el seu mobil i de aqui ja vam cumençar a parlar i parlar. La meva "millor amiga" no li agrada la idea de que parli tant amb el el seu millor amic (tormu a repetir que té novio) perque resulta que li he acabat agradant i diu que li estic dunant ilusions i que no vol veure que ell surti ferit si le dic que no si es declares. He parlat amb ella sobre aquest tema uns quants cops. El primer cop em va dir "corta por lo sano y no le sigas el rollo" osigui que anes deixant de parlar amb ell, i jo no vui deixar de parlar amb ell i ell tampoc vol deixar de parlar amb mi. El segon cop em va dir que fes el que vulgui pero de males ganes. El promeblema ensi es que nose que fer li he dit totes les solucioms posibles pero en totes m'ha dit que no fins i tot li vaig dir que deixaria de parlar amb ell però em va dir que no fes aixo aue sino li faria mal però si parlo amb ell faig mal a ella osigui faci el que faci acabare fenr mal a alguns del dos. Em sento obligada a no tenir sentiments per ell perque la cosa podria empitjorar. Ja casi ni em parla i jo ja nose que fer. Siusplau ajuda. Què faig per solucionar tot això sense fer mal a ells dos i a mi?
InterPersonal

Hola anonimation!
Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Mira, si a tu et vew de gust i a ell tam´be, doncs endavant! No sabeu com anirà!!! A provar-ho!! Els dos sou grandets er arrioscar-vos. A la vida un s'ha d'arriscar! És impossible voler controlar tot el dia què és el millor a qui no fer mal..etc. La vida diuen que és un misteri a desvelar i no un problema a resoldre.
Així, qeu fes, si la amistat és bona amb la teva amiga no has de patir! Ara , també crec que toca parlar fermament amb la teva amiga i dir-li que no entens què li passa, que t'agradaria que també et cuidés una mica atu i et recolzes en provar les teves il.lusions! No ho trobes molt injust que decideixi el que has de fer amb la teva vida??
La teva vida és teva i cap vida és perfecte! A mésura que avancem, experimentem i fem errors averiguem per on tirar! Sense errors ni experiència no aprenem nio ens fem valents!
Endavant!