que puc fer perque em deixin
Hola Bona tarda/nit. M'agadaria que m'ajudesiu a com conseguir que els pares em deixin anar al poble dels meus abis
jo desde petita hi vaig i m'agrada moltisim perque tinc amics de tota la vida, el que pasa es que ara com soc mes gran me diuen que no puc anar perque estic baixant de notas, i tot aixo ,el que pasa es que al poble dels meus avis esta la meva millor amiga, i ja fa 3 mesos que no la veig i ames a l'escola me sentó una mica despaçada de la gent perque tothom te grups, i jo no sempre vaig amb la meteixa nena, i pos macabo aburrin i me sento sola. Nomes puc confia amb mi mateixa ja que tampoc li puc explicar a la meva millo amiga perque no la veig i per el whatsapp no m'agrada explicar cosas i estava desitjan que aribes aquet cap de semana per anar i m'han dit que no, i pos m'agradaria que em dongesis algun consell per, com aconsegir que els pares em deixin anar
Moltes Gràcies
InterPersonal

Hola anonim!
Fixa't quin és el motiu pel qual no t'hi deixen anar. Expliques que és perquè estàs baixant les notes (com és això?), i potser si t'esforces una mica més i ells ho veuen, t'hi deixaran anar.
Parla amb els teus pares amb tranquil·litat i feu un pacte. Tu et compromets i t'esforces a pujar les teves notes, i ell segurament et deixen anar al poble dels teus avis. Si veus que a l'escola estàs tenint dificultats amb els estudis, parla-ho també amb ells i amb el teu tutor/a i mireu la manera de posar-hi solució!
Per últim, intenta ampliar una mica més el teu cercle d'amistat. Relaciona't amb altres companys/es de classe, segur que descobreixes persones fantàstiques. No tanquis portes a ningú!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la teva consulta!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat