ns que faig en aquesta vida
hola, penso que em podeu ajudar, fa temps que quan vaig a l'institut tots els nens em volen tocar el cul, em tiren la canya.... però fins avui tenia un novio era el més guapo i amigues meves em deien que estava molt bo jo estava molt contenta amb ell ni que els nens només em deien et vol pel cul sol vol tocar..i no mels creia perquè em pensava que era perquè anes amb ells. Avui m'he n'he adonat conta que tenien rao perquè a tallat pk no le deixat tocar el cul. L'any pasat ja em vaig tallar a les munyeques i aquet any o estic tornant a fer per ell perquè desde que estava amb ell no em sentia molt bé i em pensava que si . Però esque ns que pinto aquet món si total no li importo a ningú. Les amigues sol em volen quan soc feliç no volen saber els meus problemes i penso que sóc oblidada pel món.
InterPersonal

Hola lleo!
Si un noi et deixa perquè no li deixes tocar-te el cul, és que no et mereix! Recorda que un NO, és un NO, i la persona que estigui amb tu ho ha de respectar. Si no ho respecta, és que no t'estima. Per tant, tu no has fet res malament!
Fixa't que si la teva felicitat depèn únicament que tinguis una relació amb un noi, això et fa una mica esclava... Recorda que la teva felicitat no pot dependre d'una altra persona sinó de tu mateixa, perquè si no, no seràs lliure.
Tallar-se no soluciona el problema, al contari, probablement el va fent més gran. Per tant, deixa de fer-ho i demana ajuda a algun adult de confiança. Explica-li com et sents últimament! Envolta't de les persones que t'estimen, que volen el millor per tu i no deixis ni permetis que la desesperança et guanyi! Et mereixes ser feliç!
Una abraçada ben forta i endavant!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat