No ser que fer!!
M’he enamorat d’un noi que te cinc anys més que jo i no puc para de pensa amb ell, no em parlat mai ni per xarxes social, ni en persona. Ens vam agregar pel facebook i per snapchat, jo el segueixo per instagram i amics seus em segueixen. Amigues meves em diuen que no mes m’agrada pel físic i això es mentida estic enamorada de ell i no se que fer. Si us plau necessito aguada!!
InterPersonal

Hola Coro!
Doncs per tal d'anar descobrint si aquests sentiments que sents van a més i realment estàs enamorada, seria important que us coneguéssiu millor, no creus?
De moment tenim clar que físicament t'atrau, ja que només us heu vist per xarxes socials, però recorda que hi ha moltes més coses que fan que ens enamorem d'una persona. Per tant, seguiu-vos coneixent i tu sola esbrinaràs si només és el físic el que t'agrada o estàs enamorada d'ell (de com és, com parla, com s'expressa, com es relaciona, com es comporta, etc.)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat