Una mentida molt grossa
Hola,
Tinc un problema mireu soc una noi a 15 anys. I aquest es el meu problema :
I un noi esta enamorat de mi total que ha anat dien a tothom que ens em "liat" i no es veritat, tots el meus amics ja saben que a dit una mentida però hi ha gent es pensa que es veitat . Sisplau em podria un dir com dir-li que no m'interessa i que pari de dir aquestes coses .
InterPersonal

Hola Ànonima!
Doncs la nostra recomanació és que parlis amb ell, de forma seriosa, que li tornis a dir que no sents res per ell i que pari de dir mentides sobre vosaltres, ja que l'única cosa que aconseguirà és quedar-se sol per mentider. Si no et vol escoltar o segueix fent aquests comentaris, el millor que pots fer és no fer-li cas, recorda que tu no has fet res dolent, el problema el té ell. Tu has d'estar ben tranquil·la d'anar amb la veritat per davant.
Si algú et pregunta, explica-li com han anat les coses i perquè creus que aquest noi s'està comportant així. Pensa que si aquesta és la seva estratègia per aconseguir alguna cosa amb tu, va molt mal encaminat, ja li pots dir!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat