Confussio
hola adolescents!!!
volia comentar q : Estic enamorada del meu primer amor desde fa anys ell ya sap que li agrado pero tinc por que s'envaigi amb un/a perque es bi .....
ell sembla que li moli una amiga meva, ella em diu que ella no sent res cap a ell....
pero el problema es q no se com apropar-mi a ell ajuda !!
InterPersonal

Hola sony2001!
Ell ja sap que t'agrada, però saps si tu li agrades? Hi ha alguna possibilitat entre vosaltres? Si no li agrades, ell és lliure d'estar amb altres persones, sabem que és dur veure que la persona que ens agrada està amb una altra, però quan els sentiments no són correspostos no ens en queda una altra.
Tot i així, ens dóna la sensació que encara no tens massa clar qui li agrada, per tant, potser el primer pas seria esbrinar-ho, no creus? Busca la manera de parlar amb ell, d'augmentar el contacte i de mica en mica t'aniràs sentint més confiada per fer el pas i preguntar-li si li agrada algú.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la teva consulta!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat