Timidesa
Bona nit!
Hola, aquesta consulta no és per a mi, sino per la meva millor amiga.
Des que ha començat el curs està molt diferent. Ja no riem com abans i sembla que ens distanciem. Jo veig que està baixa d'ànims i no se que fer per ajudar-la. Ella sempre ha sigut super timida, sobretot amb el tema tius. Crec que sent que és inferior perquè totes les seves amigues estem amb algú o hem estat amb algú i ella doncs no s'ha liat mai ni res, però no vull que es senti malament per aquesta tonteria i no sé què fer per ajudar-la!
Siusplau ajuda!
InterPersonal

Hola heybabiz!
Doncs parla-ho amb ella, escolta-la, dóna-li suport en aquells moments que estigui més baixa d'ànims i no la deixis sola!
Recorda-li que a cada persona li arriba el seu moment, que encara que les seves amigues s'hagis embolicat amb algú i ella no, és més habitual del que es pensa i no passa absolutament res. Cada persona és com és, i s'ha de respectar el temps de cada persona.
Així doncs, com a bona amiga seva parla amb ella, explica-li com et sents i el que estàs notant últimament, segurament agrairà saber que et té a tu pel que faci falta!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la teva consulta!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat