Amor....
Ajuda'm ns que fer més, tinc un nen que m'agrada desde fa 3 anys... i ell suda completament de jo... ns perquè.
Potser no li atraeixo amb el físic, pero jo tmp em considero lletja... les meves amigues tmb mu consideren...
Estic cansada... no puc parar-lo de mirar a classe, no puc parar de pensar amb ell, mirar l'última hora del whatsapp amb que s'ha conectat, les seves fotos del insta etc...
Vull que me deixi d'agradar ja d'una vegada, pq ho paso malament...
A classe no em concentro tot el rato esta dins del meu cap, i cuan em parla o em toca o algo, em quedo amb blanc i les meves amigues diuen que em poso tota vermella, i el somriure em cambia cuan nombren el seu nom o cuan el tinc dins del meu cervell...
M'agradaria molt que em deixes d'agradar, no puc més... Ajude'm sisplau
InterPersonal

Hola Bryy!
Sabem que és molt difícil acceptar no ser correspostos, però no ens en queda una altra... si tens clar 100% que aquest noi passa de tu, hauràs de fer un esforç per acceptar-ho!
Veure'l cada dia a classe t'ho fa més difícil, però la nostra recomanació és que intentis prendre una mica de distància entre vosaltres (sabem que no és fàcil), que no estiguis tan pendent d'ell, que fa, amb qui ho fa, si es connecta, mirar les seves fotos d'Insta, etc.
És importat que intentis posar distància emocional, mental i virtual, ja que la física és més complicada perquè us veieu a classe, però si tot plegat t'ho fa passar tan malament, la nostra recomanació és que busquis la manera de distreure't, de no estar tan pendent d'ell. Parla amb les teves amigues i que et donin un cop de mà! Deixa que el temps i la distància vagi refredant els teus sentiments.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat