obsessió n
El meu novio antigament es va liar amb una noia que aquest fet em va afectar moltisim tot i que jo i ell encara no estavem sortint i ell va preferirla a ella ja que no tenia encara cap sentiment per mi tot i aixi parlavem. El cas es que tinc una obsessió amb aquesta noia i es prima i aixi guapa, aquesta noia va estar a la ITA i tinc una obsessió perque vull ser com ella. no se que fer si faig bé o no.
Laura Medrano

Bon dia!
En primer lloc volem agrair-te la teva consulta.
Veuràs, que el teu nòvio o noi que t'agradi s'enrotlli amb una altra persona i que a sobre la esculli a ella abans que a tu, és una mala passada molt gran i és normal que després d'això et quedessis aixafada. Ara bé, també has de pensar que això que t'ha passat a tu no és algo estrany, li passa a moltes persones i de fet és possible que al llarg de la teva vida et passi més d'una vegada.
Mai estem preparats per aquestes coses, però també hem d'aprendre'n i donar-nos compte que son coses que poden passar. No ser correspost en l'amor és horrible, però hem de ser forts i amb el temps ens oblidem d'aquella persona.
Pel que expliques, el pitjor que t'ha passat no és no ser corresposta en l'amor, sinó haver-te obsessionat amb aquesta noia. ITA és un centre de tractament de persones que tenen algun trastorn mental, sobretot trastorns alimentaris. No hauries de dir que t'agradaria ser com ella, perquè si ha estat a ITA significa que ha estat malalta, i els trastorns alimentaris son malalties molt greus i molt relacionats amb tenir una mala autoestima i no estimar-se a un mateix/a. Obsessionar-te en voler ser com ella no et portarà a aconseguir al noi que t'agrada ni farà que et sentis millor amb tu mateixa, de veritat.
Et recomanem que deixis de pensar en aquesta noia i que t'esforcis en ser tu mateixa i en estar a gust tal i com ets. Comparar-se mai surt bé i només fa que ens capfiquem amb coses que no tenen cap sentit.
Molts ànims i un petó ben fort.
Laura Medrano Puigdollers