m'agrada un noi, però li agrada una altra noia.
fa temps que m'agrada un noi, el problema és que a ell, li agrada una altra noia . ell no sap que ami m'agrada. de fet tampoc parlem . la noia que li agrada no vol res amb ell, només vol estar amb ell per fer-me mal ami .
ell m'agrada molt, sobretot quan somriu i se li posen els ulls ametllats .
ell esta boja ment enamorat d'ella. no vull que ho passi malament.
no se que fer l'únic que sé és que l'estimo . que faig ? li dic?
InterPersonal

Hola kissanonima!
Has de valorar tu mateixa si vols dir-li el que sents (sabent que està bojament enamorat d'una altra) o prefereixes esperar.
Facis el que facis és important que tinguis clar què pot passar en cada una de les dues opcions. Si li dius, sortiràs de dubtes, però hauràs d'assumir el risc que això comporta, ja que pot ser que ell no correspongui els teus sentiments, però també pot passar el contrari.
Sabem que no és gens fàcil veure que el noi que t'agrada està per una altra noia, per tant és important que si això et fa patir, prenguis una mica de distància per no passar-ho malament. Distreu-te, passa-t'ho bé amb les teves amigues, i fes coses que t'aportin benestar!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat