lio mental
hola adolescents!!!
us volia fer una consulta ....:
m'agrada un noi bisexual, per a mi això no suposa un problema ya que em dona igual si es bi o altra cosa ....
però el problema es que anem junts a una activitat exraescolar i una amiga meva li tira els trastos ames no poder i no se com dirli a la meva amiga que m'agrada desde fa molt de temps i que el deixi en pau ....pero sense pedre la nostra amistat ... AJUDA !!!!
InterPersonal

Hola sony2001!
A la teva amiga també li agrada aquest noi? Fixa't que no es tracta d'una lluita a veure qui s'emporta al noi. Valora si vols dir-li a la teva amiga, i recorda que no podem controlar quina serà la seva reacció. La nostra recomanació és que en pugueu parlar amb calma de manera que juntes trobeu la manera de seguir sent amigues sense que això us faci enfadar o distanciar.
Entenem que no serà fàcil seguir veient com la teva amiga "li tira els trastos" a aquest noi, però sabem què sent aquest noi? Li agradeu alguna de les dues?
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat