NO HEM SENTO BÉ AMB EL MEU COS
HOLA!!
Tinc 15 anys, i hem sento fatal amb el meu cos. Des de fa temps voldria aprimar-me. Medeixo 1,71 i peso 56. Molta gent diu que estic prima, però a l'estiu hem feia vergonya anar a la piscina. Els dies que hem quedo al menjador, menjo molt poc, i de vegades res. M'agradaria saber si estic bé de pes, o si pudria fer algo per baixar-lo...
Moles gràcies!!!
Laura Medrano

Hola!!
Per la edat que tens i el que dius que medeixes i peses, estàs perfecte de pes, no et cal aprimar ni un gram.
Dius que molta gent et diu que estàs prima, per què no t'ho creus?
Sovint les persones tenim tendència a valorar-nos malament i a veure'ns més lletges del que som. Això passa perquè som massa crítics amb nosaltres mateixos i perquè sovint ens mirem amb unes "ulleres que no estan ben graduades". Amb això vull dir-te que normalment tenim complexes amb el nostre físic i ens fixem en "defectes" que els altres no son capaços de veure. Dius que a l'estiu et feia vergonya anar a la piscina, segurament és perquè et fixaves en parts del teu cos que penses que no estan bé quan realment si que ho estan. Hem de confiar més en les persones que tenim al voltant i que ens estimen (amics, amigues, família,...) perquè són els que realment ens poden ajudar a veure'ns tal i com som.
Pel que expliques, sembla que no tens un problema amb el cos, sinó amb la teva autoestima. Hi estàs d'acord?
Pensar que si t'aprimes i deixes de menjar seràs més feliç i estaras més contenta amb el teu cos és un error, i sobretot perquè estàs en un pes molt correcte i saludable.
Espero haver-te resolt el dubte,
Una abraçada.
Laura Medrano Puigdollers