Segon plat?
Hola, sóc un noi de 16 anys i fa un parell de mesos que vaig quedar amb una noia un parell de cops. Jo estava bastant pillat i de cop un dia hem va dir que estava amb un altre noi... jo evidentment em vaig enfadar bastant. Ara fa una setmana la vaig tornar a obrir pel whatsapp per disculpar-me i em va dir que ja no estava am aquell noi (no han durat ni un mes). Ara estem parlant molt bé i hem parlat de tornar a quedar. Faig bé de quedar amb ella? Crec que sóc només un pla B o potser es que s'ha donat compte del que va deixar perdre? Em convé aquesta noia? Ajuda siusplau!!! Gràcies.
InterPersonal

Hola Ganjaman!
Si et ve de gust quedar amb ella, endavant! És evident que ara vagis una mica amb peus de plom per por que torni a passar el mateix. El que nosaltres et recomanem és que siguis sincer i transparent, així faràs que ella també ho sigui. Observa, escolta-la amb atenció i valora si et ve de gust alguna cosa més amb ella o no. Tu sol descobriràs si et convé o no aquesta noia!
Si et sents que ets el segon plat o creus que no et convé, atura-ho! Recorda que quan decidim estar amb algú és per estar millor que sols!
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat