ajuda amistat
Hola, sóc de girona i ting 16 anys i tinc un millor amic amb el que sovint quedem a casa seva o meva... Fins aqui bé, peró la gent diu lu típic que si sortim i tal, cap dels dos volem. Pero ens em liat i tal (sense q signifque res més que ens estimem molt) es normal?
Grasies;)
InterPersonal

Hola Somriu i viu.). Sóc l'Assumpta.
I tant que és normal!!! Si vosaltres dos decidiu tenir aquest tipus de relació i hi esteu d'acord és normalíssim i saníssim. Que no volgueu fer un pas més o un pas diferent en la vostra relació no vol dir que no sigui bona o sana. Mentre hi hagi respecte i acord entre els 2 no hi ha cap problema. I si, a més a més, hi ha afecte, carinyo, estimació...perfecte. De fet, hi ha tantes relacions com persones i combinacions de persones en aquest món. I el què diguin els altres...no en feu cas. Aneu al vostre ritme i punt.
Espero haver-te ajudat. Una abraçada.
www.interpersonal.cat