Què em passa?
Hola!
Estic feta un embolic,no sé que hem passa...Fa un any tenia un millor amic,que per uns problemes vam deixar de ser-ho,una de les raons era que ell es va enamorar de mi i jo no volia res amb ell i sempre li deia que només el volia com a millor amic,li vaig haver de fer moltes cobres perquè no vulia fer-li il•lusions,quan em va olvidar mu va dir y des d'aquell dia tot va cambiar...
Ara trobo a faltar estar com abans,ell passa bastant de la meva cara només em parla quan en alguna ocasió ens quedem sols,el problema és que sempre em parla de els seus lios i tot aquest tema i ami em fa ràbia que em parli d'altres noies i em fa ràbia veure'l amb altres noias que no són jo...Se que no m'agrada però perquè em poso gelosa quan està amb altres noies?
InterPersonal

Hola Kiara_rg!
Vas fer bé en deixar-li les coses clares quan ell volia alguna cosa més, però tu no.
Ara veiem que ha aconseguit deixar de sentir el que sentia per tu, ja que probablement el no ser correspost el feia patir. Ell és lliure d'estar amb qui vulgui, i segurament t'ho explica perquè sou bons amics. Pensa i reflexiona perquè creus que et fa tanta ràbia i que és exactament el que et fa estar gelosa.
Veure que es comporta com ho feia amb tu amb altres noies, pot molestar-nos, però tampoc és just, no creus? Pensa que a tots ens agrada que estiguin per nosaltres, que ens vagin al darrere, sentir-nos estimats, etc., i quan això deixa de ser així ho podem trobar a faltar.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat