La relació un xic estranya
Hola! Desitjaria que hem pugéssiu ajudar a sortir d'aquest dubte, si es possible clar.
El meu millor amic i jo portem des de P3 junts. Som inseparables! Amb 5 anys (aprox.) ens vam confessar que ens agradàvem (que monos...). Els anys van anar passant i nosaltres dos inseparables com sempre, menys quan ens enfadàvem, però sempre de seguida tornàvem junts.
Actualment seguim sent amics però tenim un tipus d'amistat especial. Ens abracem molt, algun cop ens donem petons, ...
El problema es que no se si estic enamorada o/i si ell també ho està de mi. Penso molt amb ell, si li passa algo pateixo, ... va ser el "meu primer amor" i no puc estar separada d'ell.
Creieu que el que sento per ell és amor? Ell sent el mateix per mi? Li hauria de dir? Tinc molta por de perdre'l.
Gracies i petonets
InterPersonal

Hola BtaPi!
Quina història més bonica!
Malauradament nosaltres no tenim la resposta a les preguntes que ens fas... sovint podem confondre una molt bona amistat amb alguna cosa més, però quan estem enamorats ho acabem sabent. Per tant, dóna't temps per anar descobrint quins són exactament els teus sentiments per aquest bon amic de tota la vida.
Si tens confiança amb ell, et ve de gust i et sents preparada, parla-ho amb ell. Aquesta és la manera de saber si ell també sent el mateix per tu, si també té aquests dubtes, etc.
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat