No se que fer.
Hola!
Aquest estiu em vaig fer cresta i als meus pares no els hi va agradar molt, quan em va créixer el cabell em vaig tornar a rapar però no em van dir gairebé res, ja estaven acostumats. No porto una cresta aixecada, és curteta però a mi m'encanta.
Ara em volen portar a la peluqueria a treure'm la cresta però jo he insistit que no.
M'he donat compte de que el meu estil és aquest, em sento més còmode i està relacionat amb el estil de música que m'agrada.
Ja els hi he dit als meus pares que m'és igual si no em deixen sortir, si em treuen qualsevol cosa. Prefereixo sentir-me còmode amb mi mateix i portar l'estil que m'agrada que tenir-ho tot.
No se que fer i no se com convençer-los.
Moltes Gràcies!
InterPersonal

Hola!! Em sembla que és molt coherent tot el que expliques... però a vegades els pares necessiten temps per anar acceptant que us feu grans i comenceu a prendre les vostres pròpies decisions sobre el vostre cos. Tingues paciència a poc a poc anirant assumint que els teus gustos són els que són i que ells han de fer un pas enrere amb aquest tema. Mentrestant, fas bé fent el que fas, em sembla una bona argumentació el que m'exposes en el teu escrit, no veig que més podries fer-hi... sigues sempre respectuós amb ells quan els hi donis la teva opinió i veuràs com a la llarga els teus pares acabarant acceptant la teva cresta!
Molts ànims!Marina Marull
www.interpersonal.cat