No se que sento.
Bones,
Fa un temps vaig tenir la oportunitat de començar una relació amb un noi, un noi que de principis no m'agradava, pero sentirme destitjada o sentir que li podia agradar a algú em feia sentir molt bé, pero quan la cosa ja anava mes encaminada em va entrar por, por de que la cosa no anés bé, estava feta un lio, i de un dia a un altre vaig evitar tot tipus de comunicació, pero tampoc se perque, realment em fot haver li pogut fer mal pero no se que em va passar.
Pero ara la cosa sembla que estigui tornant, no hem parlat ni ens hem vist desde ja fa 3 mesos i estic nerviosa perque la setmana que ve tot apunta que el veure de festa... i no se que em passa, realment es aquest el meu dilema, que ell no m'atrau pero que torni com a venir em fa gracia, . No se que em pasa, tampoc vull fer l'imbecil per tornar-li a fer il·lusions de una cosa que no se per on va.
No se si m'entens, pero necessitaria saber que opines, que creus que em pasa, i com hauria de comportar-me...
Moltes gràcies.
InterPersonal

Hola Aliciaa!
Si tens clar que no vols fer-li il·lusions, estaria bé que li deixessis clares les teves intencions. Sovint va bé pensar com ens agradaria que es comportés l'altra si ens trobéssim en la seva situació. És evident que a tots ens agrada sentir-nos desitjats, que ens diguin coses boniques i que ens facin sentir bé, però si tenim clar que els nostres sentiments van cap a una altra direcció val més ser sincers.
Valora que és el que sents exactament, si els veus com un amic o realment els teus sentiments van més enllà. Pregunta't què és el que et fa por. Dóna't temps per descobrir què sents i sigues sincera amb tu mateixa i amb ell.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat