Dislèxia
Hola i gracies per atendrem! Fa molt de temps que crec que soc dislexica... però encara no vui dir res a la meva mare perquè no s'ho creuria. La veritat és que em costa una mica llegir seguit i sense equivocam, faig moltes faltes ( segur que ja ho heu notat) encara que sempre intento escriure bé, em costa molt sentir el que em diuen i no es que estigui sorda perquè només em costa entendre quan per exemple algun company de classe que es aprop meu i em diu algo no l'entenc o quan em diuen alguna cosa en veu baixa, no sem donen bé els esports perquè no em cordino molt bé...
I tot això em baixa una mica l'autoestima perque no se si és que soc tonta i res sem done bé o soc dislexica. Me informat bastant i hi ha uns quants punts els compleixo :/
També he pensat a anar a preguntar a la metxesa del meu institut però no se si ella em sabria fer una especie de test o algo així. Si em poguessiu aconsellar que fer hus ho agrairia molt ja que estic bastant perduda...
Moltes gracies i petons per tots.
InterPersonal

Hola anònimaaa!
Pensem que sí que hauries de parlar amb la teva mare! Explica-li el que et passa i aneu a veure a un professional perquè pugui valorar-ho! També podries parlar-ho amb la metgessa del teu institut, no està de més, segur que pot orientar-te i ajudar-te.
Nosaltres des d'aquí i amb la informació que ens dónes no podem diagnosticar-te, però si realment tens dislèxia, has de saber que això no és sinònim de ser tonta! És important que puguin avaluar-te per sortir de dubtes, t'ajudarà molt saber què és el que està passant.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat