Ansietat
Hola!!!
Et voldria fer una pregunta tinc ansietat nose perque faig, molt exercici soc professional i nose que fer per treuríem la ansietat,molesta molt la meva mare ma dit respirar profundament i no sem treu nose que fer ajuda siusplau!!!
Gràcies
InterPersonal

Hola Anonim!
Pregunta't si et poses més pressió de la necessària, si et poses metes difícils d'assolir, si estàs nerviós per alguna cosa en concret, què ha passat últimament a la teva vida...
Fer esport de forma moderada és una manera de reduir l'ansietat i com molt bé diu la teva mare la respiració també pot ajudar-te a tranquil·litzar-te. Busca per internet la respiració diafragmàtica i intenta posar-la en pràctica.
Si no saps resoldre-ho tu sol, notes que no millores, o veus que ja dura massa, recorda que sempre pots demanar ajuda professional!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la teva consulta!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat