No puc més!
Pfff no puc més!
Fa uns mesos vaig conèixer un noi. Quan estava amb ell em sentia molt bé, em divertia, em tractava genial... Fins que un dia de festa ens vam liar! A partir de llavors, molts cops que ens veiem ens liavem, i jo em vaig enamorar. El fet és que els meus sentiments van anar creixent fins que vaig sentir la necessitat d'explicar-li el que sentia. Ell em va dir que no buscava res serio, q no volia entrar en cap relació.... Pfff aconsegueixo treure'm aquest noi del cap!! Perq a més ell sempre parla als altres molt bé de mi, i a vegades m'obra pel whats etc. Què puc fer? Ho estic passant bastant malament
InterPersonal

Hola!
No tothom s'enamora al mateix ritme, potser ell necessita més temps del que has necessitat tu. Pel que sembla continueu estant junts de tant en tant, no? Doncs no tiris la tovallola encara! Mira, primer de tot, la que millor sap el que sent ell per tu ( a part d'ell, és clar) ets tu mateixa, ni els seus amics ni ningú, poden saber millor que tu el que sent... aquestes coses es veuen quan estàs amb algú, es noten. Ell ha sigut sincer amb tu i t'ha dit el que n'esperava de la vostra relació i tu també has sigut sincera. Però els dos sembla que voleu continuar veient-vos, bé doncs, sabent tot el que s'ha de saber no hi veig el problema, a menys que tu decidis parar de veure'l per por a patir. Però això només pots decidir-ho tu. Pensa a veure que et compensa més, si estar amb ell com estàveu fins ara o deixar-lo perquè ell no sembla que de moment vulgui avançar. Només tu pots decidir què fer!
Ànims!Marina Marull www.interpersonal.cat
InterPersonal
Hola ats960317. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Entenc que et sentis trista i decepcionada perquè esperaves que ell sentís o volgués el mateix que tu. Però només puc dir-te que has d'acceptar la situació perquè no pots obligar a ningú a fer una cosa que no en té ganes. Tot i que t'ha fet mal, cal dir que ell ha estat sincer amb tu i això és un signe d'honestedat per part seva. Per altra banda, el fet que parli bé de tu amb els altres o que t'obri pel whats també vol dir que et respecta i que té un apreci cap a tu com a persona, amiga, etc., però no vol dir necessàriament que hagi canviat d'opinió, crec.
Intenta compartir el què et passa amb persones del teu voltant que et puguin entendre, amistats, etc. , plora, treu la ràbia si vols, però no deixis que aquestes emocions t'envaeixin a tota hora. Dóna'ls-hi un temps perquè surtin i alhora intenta distreure't amb altres coses que et motivin i fixa't nous projectes.
Segur que te'n sortiràs. Ànims.
www.interpersonal.cat