Maquillatge
Hola!
A veure tinc 13 anys i estic comemçant a maquillar-me. Tinc un dubte, quan em pinto els ulls amb el llàpis d'ulls, com m'el trec? M'agradaria treure-m'ho d'una manera de no comprar productes. Si pot ser amb coses que tots tinguem per casa... Merci😂❤️
Laura Medrano

Hola!!
El primer que m'agradaria comentar-te és que ja que ara comences a maquillar-te, aprofitis per agafar l'hàbit de desmaquillar-te cada dia ja que sovint ens fa mandra o pensem que al llarg del dia el maquillatge ja haurà marxat i no ho fem. Així doncs, felicitats per la teva consulta. Gràcies.
Desmaquillar-se és bàsic per la salut de la nostra pell ja que així l'ajudarem a que durant la nit transpiri i estigui neta. A la teva consulta ens preguntes per com treure't el llapis d'ulls. L'ideal és que facis servir un cotó fluix i algun producte específic pels ulls (al súper en venen i els de marca blanca són barats, costen menys de 2€) i poc a poc i amb molt de compte et vagis traient la resta de maquillatge. Si no vols fer servir aquests productes específics, mulla el cotó fluix amb una mica d'aigua tèbia. És una operació que has de fer amb molt de compte per no tocar-te l'ull per dins amb el cotó fluix i fer-te mal.
Pel que fa al maquillatge de la cara, al de les pestanyes, al de la parpella, pots usar aigua amb sabó i després eixugar-te susument amb una tovallola. Si després de desmaquillar-te et fiques alguna crema hidratant serà perfecte.
Una abraçada,
Laura Medrano Puigdollers