Com deixar d'estimar? 397
Hola!
Fa uns mesos us vaig demanar ajuda... em vau aconsellar que després d'uns mesos envies un missatge al meu ex per demanar-li perdó... sempre respectant la seva decisió... i així ho vaig fer! Ell em va perdonar... i ara tornem a parlar... pero no cada dia com feiem abans.
Un cop vaig començar a parlar amb ell vaig tornar a sentir coses... i després de dues setmanes que portem parlant... m'he adonat que no l'havia oblidat tan com pensava... El torno a estimar com res en el món... ara es diferent, perquè començo a estimar-me a mi... però igualment, ell és molt especial. Ja m'ha deixat clar que no vol res amb mi, ni ara ni mai, ja que diu que no vol ensopegar dues vegades amb la mateixa pedra... D'acord, ho entenc... jo tampoc vull tornar amb ell... el que vull és no estimar-lo tant. Esic farta d'estimar-lo. Però aixó no ho decideixo jo... Que haig de fer? Gràcies!
InterPersonal

Hola Sandruska!
Ens alegra sentir que el nostre consell et va anar bé i que finalment us vàreu perdonar.
Com saps no podem forçar que l'altra senti o vulgui el mateix que nosaltres, i en aquests casos posar una mica de distància entre vosaltres pot ajudar-te a no passar-ho tan malament. No creiem que el problema estigui a estimar-lo o no, sinó en si segueixes estant enamorada i això et fa patir. Pensa que és normal que en reprendre el contacte amb ell els teus sentiments hagin tornat a aparèixer.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per tornar a confiar en nosaltres!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat