aixo es bullying?
a tota la primaria mai he tingut amigues i m'han burxat cuan volia jugar amb les noies del meu curs em deien k anés a jugar a un altre lloc o s'en anaven corrents i es reien sempre anava d acoplada als grups i sempre k feien grups o parelles a clase em kedava sola i a e.f quan haviem d fer grups per jugar a un joc m'escollien la última un any vaig tindre 2 "amigues" i jo sempre em kedava sola en fer parelles i sempre al pati em deixaven sola per k volien dirse secrets de millors amiges les popus deien k era rara i una marginada i lis deien a la gent k no anes am mi si no volia ser margi l'últim any d primaria em van començar a agafar les coses i tirarles per la classe les noies m'insultaven i em deien k era molt lletga a la cara i es reien d mi per k plorava( plorava x k tenia molts problemes a casa) tota la classe es va posar en contra meu i a favor dels popus fins i tot les meves amigues. tot va acabar kuan vaig canviar d insti i no els vaig tornar aveure mai mes. ara tinc depresio i m'autolesiono em fa molta por parlar amb persones i sortir d casa si no es per anar a l'insti. aixo es buling? o soc retrasada socialment?
InterPersonal

Hola qwerty!
En primer lloc enhorabona per la valentia que has mostrat a explicar-nos aquesta situació tan greu. Evidentment que el que et van fer és bullying.
T'aconsellem que no et guardis més tot aquest patiment que arrossegues, parla-ho avui mateix amb un adult de confiança, no tinguis por, tu no has fet res malament. Sabem que es necessita molt de coratge per demanar ajuda, però t'assegurem que val la pena.
Pensa que autolesionar-se és una manera desesperada de treure's l'ansietat de sobre, però com deus haver comprovat, només s'aconsegueix en el moment, però el problema i el dolor psicològic continuen... per tant, no ho facis més, parla-ho, explica el que t'ha passat i aneu a veure al teu metge de capçalera! No deixis que la desesperança et guanyi!
Una abraçada ben forta i endavant!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat