No dono a l'abast
Hola, tinc 12 anys i faig 1r d'ESO.
A més, dos activitats extraescolars: anglès(2 hores a la setmana)
I piano(1 hora i mitja a la setmana)
La qüestió és la següent: m'agradaria fer algun esport, perquè acostumo a caminar 1 hora anant i tornant de l'institut, però no gaire cosa més. Així que voldria fer-ne més, fent... Gimnàstica Rítmica.
M'han dit que has d'estar tots o quasi tots els dies entrenant, i... Vull fer-ho!! Però també vull tenir temps per la família, els estudis...
A més, no vull fer un altre esport que no sigui rítmica (potser patinatge, però també són molts dies...) perquè em fa molta il.lusió...
A part de tot això... QUE JO VULL FER ALGUN ESPORT!! (Aquest, en concret...)
No sé que fer... Em podríeu ajudar?
Gràciess
InterPersonal

Hola Maria!
És important que no t'atabalis i valoris si és possible o no, en aquests moments, una dedicació a temps complet. Valora o informat si és possible començar per 2-3 dies a la setmana, també per provar si t'agrada o no, i per tenir temps per la família, els estudis, l'anglès i el piano (que tot això també és important).
Parla amb els teus pares, i que t'ajudin a gestionar-ho. És important que t'ho preguis en calma, ja que s'ha de gaudir de tot i no té sentit preocupar-se per alguna cosa que segur que pots resoldre!
Una abraçada ben forta i moltíssimes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat