Estudis
Hola!!
Aquests últims dies m'he estat fent molt la olla i m'agradaria que em donéssiu algun consell. Des ja fa un temps he tingut clar que volia estudiar, és una carrera que m'agrada molt i que m'agradaria estudiar i treballar d'aquesta professió. Però per altra banda tinc una altre carrera en ment, i estic feta un embolic. Què hauria de fer? Ja sé que no he de decidir ara mateix, però m'agradaria que em donéssiu un consell o alguna ajuda per pensar-ho millor. Igual només és una cosa passatgera, però qui sap...? I si quan ho decideixo després ha sigut la decisió equivocada?
Espero la vostre resposta,
Petons!!
InterPersonal

Hola Lindsay!
Aquests dubtes que tens són molt freqüents quan s'acosta el temps de decidir quina carrera fer. Segur que molts adolescents es troben en la mateixa situació que tu!
El que et recomanem és que facis una llista dels motius per estudiar una cosa o l'altra, valora també les sortides professionals de cada una (què t'agradaria fer un cop acabada). També et pot ajudar anar a les jornades de portes obertes que fan algunes facultats per tal d'informar-te, segur que hi treus informació de profit. Una altra cosa que pots fer és parlar amb persones que hagin fet cada una de les carreres, que t'expliquin la seva experiència, com els hi ha anat, pros i contres, etc. Per últim, també pots parlar-ho amb els teus professors i els teus pares, a veure què t'aconsellen!
I recorda que si finalment un cop has escollit la carrera que vols fer, penses que t'has equivocat, sempre pots canviar, mai és massa tard! (a més, a vegades pots convalidar-te algunes assignatures).
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consutlajove.cat