Ajuda!
Fa un any vaig coneixer un noi del qual hem vaig enamorar des de el primer moment, va tenir que marxa al seu pais d'origens per feina i ens vam discuti al marxar sense quasi despedir-nos, jo hem vaig quedar molt trista. Ara despres de uns mesos torna a venir per a nadals i m'ha dit de veurens. Jo tinc ganes de veurel i estar amb ell pero les meves amigues hem diuen que l'unic que vol es aprofitar-se. Ell torna a estar com al principi en mi i m'ha dit que esta intentant quedar-se aqui i estar junts pero les meves amigues insisteixen en que no hem mereix i ja no se que pensar, ajuda adolescents!
InterPersonal

Hola Chicaas!
En primer lloc disculpa el nostre retard... fa dies que vas fer-nos la consulta i deduïm que aquest noi ja ha vingut i ja us heu vist, com ha anat? Esperem que hàgiu pogut parlar-ne, del que va passar abans de marxar i també dels vostres sentiments.
Llegint-te ens ve una pregunta al cap: per què les teves amigues pensen tot això? Què han vist que les faci pensar que no et mereix? Valora tu que saps ben bé tot el que ha passat entre vosaltres si tenen raó o no, i decideix que et convé més!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la teva consulta.
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat