Nose que fer perquè el meu ex vulgui sortir amb mi
El 24 del 10 d'aquest any vaig començar a sortir amb un nen del que porto pillada des de que el vaig coneixer, per aquell temps estava sortir amb un altre i vaig tindre que deixar de parlar amb el nen del qie porto enamorada perque no volia tallar amb el qie estava. Total vam estar un any casi sense parlar-nos i aquest any he tornar al institut que estava ell i ens ha tocat junts a clase, i des de que em vaig tornar a portar amb ell vaig començar a sentir coses molt fortes un altre cop, i el meu millor amic em va dir que li digues, que no perdria res, i em vaig aventurar, bueno la jugada em va sortir be per aquell temps, amb el que jo no contava es que una de les meves millors amigues s,havia pillat una mica per ell i sempre estava tonteixan amb ell i jo soc molt gelosa i em vaig enfadar. Quan vam solucionar les coses tot va anar be, pero la gent ficava molta merda pel mitj i ell i jo mai estabem junts asi que vam tallar els dos encara aixi estimanos. Pero jo em vaig començar a arrepentir al segon, cada dia estava,i estic pitjor,i la meva amiga es va tornar a ajuntar mes amb ell, a tal punt de que no es separen i a mi aixo em mata cada dia mes perque ella tambe esta a la meva clase. Total jo li he escrit un monton de textazos explicantli tot i li vaig fer un video escribin al terra "t'estimo24" pero res. No vol novia, diu que no esta comoda i mai voldra pero m'estima. No hu entenc, perque una vida sense amor,sense petonss, sense converses fins les tantes de la matinada... Ni tampoc vol "lio" i nomes s'ha liat amb mi i la seva millor amiua em va dir que m'havia d'estimar molt per "liar-se" amb mi. Pero no hu entenc, intento fer tot lel posible pero no hu aconsegueixo. Que faig per demostrar-li que sense ell no soc res? Esque ni tansols el puc olvidar, a clase ens han posat al costat , com hu faig per olvidar a una persona que el veig dia si dia tambe al meu costat? O com faig que a la persona que estimo mes en aquest mon s'-adoni que sense ell no soc res? Que puc fer perque torni amb mi? Estic molt perduda, i cada dia estic pitjor....
Gracies per l'atenció❤️
InterPersonal

Hola Laiona_14!
Creiem que tu ja has fet el que havies de fer, que és parlar-ho amb ell, explicar-li el que sents i fins i tot li has fet un vídeo. Recorda que no podem forçar a ningú a sentir o a voler el mateix que nosaltres, per tant si ara ell et diu que no vol res, que no vol nòvia... no et queda una altra que acceptar-ho i respectar-ho. Sabem que no és cosa fàcil, però a vegades si forcem massa les coses, ho podem acabar espatllant. Dóna-li temps, ell ja sap el que sents i si té ganes de tornar-ho a intentar deduïm que t'ho farà saber.
Entenem que se't fa molt complicat veure'l cada dia a classe, però la nostra recomanació és que intentis relacionar-te amb la resta de companys, parlar amb les teves amigues, sigues forta i deixa que el temps i les circumstàncies vagin posant les coses al seu lloc.
A vegades no ens queda una altra opció que acceptar que l'altra persona no busca, en aquests moments, el mateix que nosaltres!
Una abraçada ben forta i molts ànims!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat