Maquillatge👁😂💕👈
Hoola.sóc noia i tinc 13 anys. Avui, una amiga m'ha preguntat si encara m'agrada el noi que m'agrada actualment i jo li he dit que "sí, però té novia" i ella m'ha dit... "Si et maquillexis estaries més guapa i potser sortiria amb tú, per què no ho proves?" Jo li he dit "ja veuré..." (Al noi que m'agrada només surt amb les noies que li semblen guapes, per això la meva amiga m'ha dit que em maquilli. Així potser sortiré amb ell)
Bueno, quan he arribat a casa, li he preguntat a ma mare quan em podria maquillar i ella m'ha dit...quan vulguis, però millor als 14 anys. El cas és que no se maquillar-me, tinc lo del llàpis aquell, el rimel i el pintallavis. Però nose....tinc por de la reacció dels meu amics, que em diràn? I si em pregunten...i per què et maquilles? Que dic....?
Ajudaa😂😍❤️
InterPersonal

Hola!
Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'interpersonal.
Doncs si et vols amquillar, maquilla't! però perquè tu ho vols i et ve de gust. És cert que ens posem guapos per agradar a qui ens agrada però sense haver-nos de transformar, total tampoc sabem si li agradarem pintats perquè tampoc podem agradar a tothom.
Està bé cuidar-se la imatge però sempre que sigui adequat a on vas, discretet al principi i perquè tu ho vols.
En el fons la bellesa natural és la més bonica i saber-nos treure partit de la part natural genial! Pensa que ja van dir que el maquillatge més bonic per una dona és el somriure!
Sort!
Eli AUlet www.interpersonal.cat