URGENT, MOLT MOLT URGENT SIUSPLAU!
Hola!!!!!!
Fa poc vaig coneixer a una noia ja que era nova a l'escola i ens vam fer amigues. Quan vam començar a confiar més en l'altre, em va explica que la seva germana de 10 anys pren el biberó. Em vaig quedar molt pasmada. Aquesta nena pren biberón i pocs aliments més. Dorm amb el seu pare i se mare al llit i no utilitza el seu propi llit. És normal? És una enfermetat? Suposa un problema? A que es causa?
Siusplau no publiqueu aquesta consulta com a noticia, que es quedi com a consulta, em responeu i ja està.
Moltes gràcies! Agraeixo molt la vostra ajuda! Petons, jo i la Sara esperem la resposta!!!!
Laura Medrano

Hola!!
Pel que dius aquesta nena de 10 anys està tenint comportaments que no son propis de la seva edat, però crec que si la teva amiga t'ho ha explicat en la intimitat és perquè a ella també li preocupa. Pensa que no sabem si aquesta nena, a part de fer servir el biberó i de dormir al llit dels seus pares, té altres dificultats o problemes de desenvolupament, o d'alimentació, o digestius...
És obvi que aquesta nena no té els comportaments que esperem per una nena de 10 anys, però tampoc sabem per què ho fa. Des d'aquí et recomanem que puguis parlar amb la teva amiga i que t'expliqui perquè la seva germana es comporta així i què en pensa ella i sobretot com es sent. Potser ella està preocupada i no sap com ajudar a la seva germana i per això et va explicar una cosa tant íntima? Des de fora és molt fàcil jutjar als demés, però és important saber el per què de les coses i sobretot pensar en què podem fer per ajudar a les persones que tenim al voltant.
Per créixer bé i sans és important menjar de tot i estic segura que si aquesta nena no ho està fent, deu ser perquè no es troba bé o perquè té algun problema que li impedeix alimentar-se com la resta de nens de la seva edat, no? I en tot cas si parles amb la teva amiga i t'explica més coses, l'important és que els metges estiguin ajudant i assessorant als seus pares i que tu com a bona amiga, li donis suport.
Un petó ben fort!
Laura Medrano Puigdollers