Ho intento, però no puc. (necessito ajuda)
Hola, necessito ajuda. Aqui el meu problema... Fa quasi dos anys que surto amb un noi i que és el millor del món, però, abans de sortir a ell jo no li agradava, és més hem parlava i jo m'anava fent ilusions però no li agradava... i així vaig estar durant 8 mesos darrere d'ell, fins que li vaig començar a molar a finals d'estiu de fa dos anys i fins ara que estem sortint. El problema, en concret, es que jo vaig estar moltissim darrere d'ell com he dit 8 mesos i abans de sortir hem vaig enterar que s'havia liat amb una noia mentre parlava amb mi, i a mi això hem va fer molt mal i encara no ho he pogut oblidar... ell diu que és perque abans era un nen i que creia "guay" liarse amb altres i que sortir amb algú seria una merda, ara esta molt enamorat de mi però jo sempre penso en allò i ja fa més de dos anys i molts cops discutim per això i sempre li acabo tirant tota la merda perque ja no puc més. Conec a la noia i he intentat parlar amb ella dient-li que tenia aquest problema pero és molt mala gent ja que no m'ha volgut ajudar, i li vaig anar amb moltisimes bones intencions... no se que fer, necessito ajuda!! Gràcies.
InterPersonal

Hola!
Fixa't que en aquell moment ell era lliure de fer el que volgués amb qui volgués, vosaltres encara no éreu parella. Ell ha tingut la confiança en tu d'explicar-t'ho, i de demostrar-te que ara està enamorat de tu i que aposta per la vostra relació, oi? No creus que ha arribat l'hora de "perdonar" això que va passar?
Pregunta't què és el que realment et molesta, què et fa por? Parla-ho amb ell i feu un pacte per no retreure constantment quelcom que no hauries de retreure. Pensa que si basem la nostra relació en la desconfiança, en els retrats, etc. l'única cosa que fem és posar-la en perill! Valora el que tens, cada detall i el moment present!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat