M'he enamorat perdudament d'un noi mormó
Hola!
Arquest any he començat 2n d'ESO i m'he pillat molt d'un noi de la meva classe. La veritat es que tenim molt bona relació, i ens portem genial. A classe riem junts i fem el típic joc de les mirades i els somriures:) Les meves amigues em diuen que li agrado, pero jo no estic tant segura, ja que ell es mormó i té una forma de vida diferent a la meva. L'altre día, despres de pensar-ho molt, vaig anar a parlar amb ell per explicar-li com me sentía.
Pero la meva sorpresa va ser gegant quan vaig començar a intentar explicar-me i ell es va posar molt nervios i es va anar. A mí em va deixar súper xafada i al día seguent, em va sembrar que ell també ho estava. La meva sensació es que ens tenim una relació molt especial. La veritat es que no sé qué falla entre nosaltres, perque jo vaig intentar donar el pas pero ell no em va volver escoltar... Potser no pot per la selva religió? Ajuda si us plau! M'estic tornant boja!
InterPersonal

Hola luuuuhm!
Enhorabona pel pas que vas fer, no devia ser gens fàcil per tu!
Fixa't que a vegades els nervis ens traeixen i reaccionem de formes que potser no ens acaben d'agradar. Potser estaria bé que en poguessis parlar amb ell, que t'expliqui (si vol) perquè va reaccionar així, si la seva religió no li permet, etc. Pensa que tu no li estaves demanant res, simplement li estaves intentant expressar quins eren els teus sentiments.
Intenta tornar a parlar amb ell, del que va passar i del que sentiu! Si tot i així, ell no et vol escoltar, pel motiu que sigui, ho hauràs d'acceptar i respectar, i intentar posar una mica de distància entre vosaltres per no patir cap dels dos.
Esperem que vagi molt i molt bé i que pugueu aclarir el que va quedar a mitges!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat