Sóc molt impulsiva, ho odio, m'odio
Odio ser com sóc, no m'agrada ser-ho, no se com deixar de ser així, no se deixar de ser tant impulsiva, em sento molt malament i ja no se qué fer, em sento perduda i sola, fa dos mesos aproximadament que per culpa de ser com soc vaig perdre a les meves millor amigues, em vaig sentir fatal, em vaig sentir molt sola, ja no les tenia al meu costat, elles ja van fer un grup i jo em vaig quedar plantada totalment, tot per culpa de que les vaig fallar sense pensar el que feía, primer sempre actuo i després penso, i hauria de ser al revés, em pensava que ja hauria canviat fins que em vaig adonar que fa poc vaig perdre al meu millor amic, ell ja no vol saber res mes de mi, estic super trista, realment ja no se que fer, he demanat ajuda als meus pares perquè em portin al psicòleg, sempre tinc una ràbia a sobre que no me l'aguanto i no em puc controlar a l'hora de fer les coses. Necessito ajuda, ho estic passant fatal...
InterPersonal

Hola!
Creiem que has fet molt bé en parlar-ho amb els teus pares i demanar ajuda. No és fàcil reconèixer que ens equivoquem, que no sempre fem les coses bé, i és important que aprenguem dels nostres errors per tal de no repetir-los. Existeixen maneres de gestionar aquesta ràbia i impulsivitat. Parla-ho amb el teu psicòleg/a!
Expliques molt bé el que et passa, i ens dius que primer actues i després penses, i la nostra recomanació va en la línia de girar l'ordre: primer pensar i després actuar. Sabem que és fàcil dir-ho, però molt complicat posar-ho en pràctica, però ho has intentat mai? Fixa't en els moments en els quals et passa i quan els detectis, atura't, compte fins a deu o fins a vint si cal, i aleshores actua.
Busca alguna manera per descarregar aquesta energia que tens: fes esport, surt a córrer, apunta't a dansa... veuràs com t'anirà bé i t'ajudarà a estar millor!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat