Proposta
Podrieu penjar mes idees pels regals?
Em van agradar molt les anteriors!!!!
Per cert.. Les meves amigues ultimament passen de mi, nose el que els hi he fet! cada cop que hi vull xerrar o els hi dic algu no em contesten o em diuen qualsevol cosa. Ames es tenquen al lavabo i vaig sentin xiuxiueijos... Com he de reaccionar? Seguiran passant de mi? Si els hi comento s'enfadaran mes?
Gracies!!
InterPersonal

Hola msc ajuda🐻!
Entenem que la teva primera pregunta va dirigida als redactors d'Adolescents.cat. A veure si pengen més idees de regals que t'ajudin!
Pel que fa a les teves amigues la nostra recomanació va en la línia que puguis parlar-ho amb elles, que els hi puguis explicar com et sents últimament. Si prefereixes, parla-ho amb la que tinguis més confiança, potser et serà més fàcil. Si veus que no et fan cas, que passen de tu o que no volen escoltar-te, entenem que et molesti, que no entenguis ben bé el perquè ho fan, però et recomanem que ampliïs el teu cercle d'amigues, que busquis persones que t'aportin benestar.
Esperem que puguis parlar-ho amb elles, sense enfadar-vos i que trobeu la manera d'estar millor!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat