holaa bueey (es per recordarme) JJJJJJJJ
Hola, bueno primer de tot gracies per llegir la consulta sou molt grans.
Mira, que des de que vaig començar l'insti a primer ja vaig trobar guapo a un nen un any mes gran que jo però mai li vaig arribar a donar importancia. La questio esq des de que he començat aquest curs ma començat a agrdar mes i mes i mes. La vritat lu molt que ens hem dit a sigut "perdó" perque un dia ens vam xocar... I la vritat a vegades mel quedo mirant i semblo una boja alla pq ni tan sols deu saber com em dic... Em podrieu dir algun consell per poderlo coneixer mes però sense que es noti que m'agrada?... Us ho agrairia molt sincerament.
InterPersonal

Hola xocolata!
Teniu algun amic o amiga en comú? Podries aprofitar-ho perquè us presentés o perquè coincidiu com qui no vol la cosa en algun lloc. També podries saludar-lo quan us creueu pel passadís, què et sembla? O intentar esbrinar per quins llocs va amb els seus amics i intentar convèncer a les teves amigues per anar-hi també, a veure si trobes l'oportunitat de parlar-li. Una altra manera que tens és contactar-lo a través de les xarxes socials.
Com veus hi ha diferents opcions per començar a conèixer-vos, busca amb quina et sents més còmode o pensa'n d'altres, i veuràs que en cap d'elles no té per què notar que t'agrada.
Esperem que pugueu conèixer-vos i que us vagi molt i molt bé! Recorda que una relació d'amistat és sempre un bon començament!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat