Em sento perduda
Bon dia,
Ara fa 5 mesos vaig tornar a parlar-me amb un noi que considero un dels meus millors amics, però que per culpa del meu ex (i també per altres temes) ens havíem deixat de parlar des de feina un any i mig o així. Al deixar-ho amb el meu ex vaig decidir que volia recuperar la seva amistat, i ens vam tornar a parlar.
Al cap d'una setmana de parlar-nos, va venir a veure'm. Vam estar-nos hores parlant, i quan ja era tardíssim i estàvem els dos estirats al sofà, estàvem fent-nos carícies i mimos, i jo vaig decidir llençar-me, tot i que en aquell moment no sentia res.
Des d'aquell dia, i durant tot l'estiu, hem estat fent coses junts, quasi com si fossim una parella. Jo me n'he acabat enamorant, i ell al principi semblava que volia que lo nostre anés més en serio de lo que jo deixava (si ens havíem deixat de parlar abans era perquè ell estava enamorat de mi, i per tant no m'estranyava de que ara ho vulgués), però a la que jo vaig decidir fer el pas i dir-li que volia fer-ho "oficial", que fos serio, ell es va tirar enrere.
Des d'aquell dia portem quasi dos mesos, i si li demano la seva resposta és que vol anar amb tranquilitat, i que ara no ho veu clar perquè hi ha coses del nostre futur que ens plantegem molt diferents.
Em fa por haver-me enamorat d'un noi que no em correspongui, i tenir la sensació que estic perdent el temps.
Què faig? Necessito saber què pensa realment ell però no sé com més fer-ho perquè m'ho expliqui! És un noi molt reservat i parla poc dels seus sentiments.
Necessito ajuda!
InterPersonal

Hola lovedream!
De moment ja t'ha dit que vol anar tranquil·lament i que li està bé seguir així com esteu, sense fer "oficial" la vostra relació. El tema està en si tu així estàs bé o no, i si estàs disposada a "esperar" a que ell pregui una decisió.
Parla-ho amb ell, parleu de que voleu cada un de vosaltres en aquests moments, i pacteu com gestionar-ho. És important que tots dos estigueu d'acord per no patir ni passar-ho malament.
Si finalment ell no et correspon o sents que no sentiu el mateix, valora prendre una mica de distància o de seguir sent amics sense dret a res més.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la teva consulta!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat